Sahifa fully responsive WordPress News, Magazine, Newspaper, and blog ThemeForest one of the most versatile website themes in the world.

Řízení firmy, lidí, koučování

Zpracování témat se upravuje na základě konzultace se zákazníkem

Ukázky témat vzdělávání, která pro Vás provedeme.
  • Psychologie komunikace pro praxi v obchodě a řízení
  • Rétorika, řečnické dovednosti
  • Organizačně řídící akty (příprava, vydávání, změnování a rušení)
  • Koučování - nejmodernější metody vedení
  • Dovednosti v psaní
  • Úvod do informační technologie
  • Počítače a komunikační systémy
  • Využívání statistiky a její uplatnění v motivaci lidí
  • Veřejná prezentace projektů

  • Podrobnější informace

    KOMUNIKACE
  • chápat principy efektivní komunikace
  • komunikovat efektivněji slovem i chováním
  • poslouchat efektivněji
  • navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků
  • řešit konflikty mezi zaměstnanci
  • ŘEČNICKÉ DOVEDNOSTI
  • odhadovat potřeby posluchačů a tomu přizpůsobit svůj projev
  • mluvit efektivně v různých situacích
  • plánovat a provádět efektivní prezentace
  • podávat svoje prezentace přesvědčivě
  • ORGANIZAČNĚ ŘÍDÍCÍ AKTY
  • dávat plánované instrukce, které mají přesný význam
  • sledovat výsledky za účelem ujištění se, že práce byla vykonána a přístup týmu je dobrý
  • rozhodovat, kdy je třeba písemných instrukcí
  • VEDOUCÍ JAKO KOUČ
  • rozumět důležitosti a přínosům tréninku
  • určovat tréninkové potřeby pracovního týmu, připravovat plány tréninku
  • plánovat, připravovat a vést efektivní tréninkový kurz (hodinu)
  • sledovat a vyhodnocovat úspěch tréninku
  • poskytovat efektivní podporu svému pracovnímu týmu při tréninku
  • DOVEDNOSTI V PSANÍ
  • vědět, kdy a proč je třeba něco napsat
  • vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní
  • ÚVOD DO INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE
  • znát nejvíce používané vybavení a aplikace
  • kontrolovat uvedení a fungování informační technologie v praxi
  • POČÍTAČE A KOMUNIKAČNÍ SYSTÉMY
  • popisovat zařízení používaná v moderních komunikačních systémech
  • hodnotit, co jejich pracovní týmy mohou získat využitím počítačů a moderních komunikačních systémů
  • vést své týmy k co nejefektivnějšímu využití daného vybavení
  • získávat a vyhodnocovat informace podporující rozhodování
  • zaznamenávat a ukládat informace
  • VYUŽÍVÁNÍ STATISTIKY
  • vysvětlovat podstatu statistických dat
  • načrtnout tabulku a vysvětlit význam čísel
  • interpretovat statistiku a formulovat závěry z množiny dat
  • používat některé statistické metody pro zlepšení svých dovedností při odhadech a srovnáních
  • PREZENTACE VÝSLEDKŮ
  • rozumět výsledkům zobrazeným v přehledech, tabulkách a grafech
  • sestavovat přehledy, tabulky a grafy ze získaných informací
  • popisovat stav a předpovídat podle grafů
  • Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Nerozumím, chci více informací.

    Využívání souborů cookie
    Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější.
    Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb a k ochraně vašich dat.

    Zavřít