Obchodní, nákupní dovednosti
Zpracování témat se upravuje na základě konzultace se zákazníkem
Ukázky témat vzdělávání, která pro Vás provedeme.
Systémy plánování
Plánování práce
Metody rozhodování
Kultura firmy
Organizace práce
Řízení v práci
Kontrola práce
Zvyšování produktivity
Zlepšování výrobků a služeb
Řešení provozních problémů
Řízení skladů
Systémy řízení zásob
Péče o dodavatele
Řízení změn
Řízení kvality
Řízení projektů
Marketing
Uzavírání obchodů
Péče o zákazníka
Efektivita v kanceláři
Porady
Vztahy mezi dodavateli a odběrateli
Ochrana životního prostření
Pohledávky (prevence, vymáhání)
SYSTÉMY PLÁNOVÁNÍ
chápat podstatu a smysl plánování
chápat význam a smysl strategických, taktických a dalších plánů
stanovovat cíle
PLÁNOVÁNÍ PRÁCE
stanovovat a aktualizovat pracovní cíle pro jednotlivce
rozhodovat o pracovních metodách
plánovat činnosti jednotlivců vedoucí k cíli
Metody rozhodování
přistupovat k rozhodování systematicky a s rozmyslem
jednotlivé možnosti volit až po pečlivém rozboru jejich možných následků
realizovat svá rozhodnutí a učit se z vlastních chyb
dělat účinná rozhodnutí
aktualizovat cíle pro jednotlivce a týmy
KULTURA FIRMY
připravit kulturu firmy
chápat a prosazovat kulturu firmy
udržovat a zlepšovat provoz v souladu s požadavky kvality, funkční specifikace a pracovních vztahů zaměstnance
ORGANIZACE PRÁCE
příprava organizace práce - podmínky
rozdělovat práci jednotlivcům a ohodnotit jejich možnosti vůči cílům
realizovat a hodnotit změny ve výrobcích a službách
ŘÍZENÍ V PRÁCI
znát a umět vysvětlovat organizační struktury a systémy podniku
znát a zdokonalovat pracovní vztahy mezi jednotlivci, různými skupinami a zákazníky
efektivněji pracovat na své pozici v organizaci, znát možnosti svého služebního postupu
řízení = řízení lidí
systém v řízení
KONTROLA PRÁCE
znát základy kontrolních systémů a zapojit je do kontroly práce
využívat užitečné postupy ke kontrole průběhu práce, materiálu, kvality a pracovních metod
znát principy kontroly
ZVYŠOVÁNÍ PRODUKTIVITY
rozumět významu a důležitosti produktivity
vytvářet a udržovat nezbytné podmínky pro zvýšení produktivity
pomáhat zlepšení produktivity pracovních jednotlivců
jaké jsou různé výpočty
ZLEPŠOVÁNÍ VÝROBKŮ A SLUŽEB
stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím
neustálé zjišťování možností ke zlepšení
hodnotit užitek a nevýhody nabízených změn
projednávat a dohodnout se na uvedení změn
odůvodňovat návrhy na výdaje ke zlepšení výrobků a služeb
vyjednávat a dohadovat rozpočet na zlepšení
ŘEŠENÍ PROVOZNÍCH PROBLÉMŮ
volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat
shromažďovat všechny odpovídající údaje
analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry
psát zprávu a udělat doporučení
ŘÍZENÍ SKLADŮ
přispívat k návrhu a organizaci skladu s cílem dosáhnout maximální efektivity
rozumět a aplikovat systém dokumentace na regulaci a evidenci skladových vstupů a výstupů
přispívat k řízení nákladů minimalizací “ležáků” a snížením ztrát ve skladech
SYSTÉMY ŘÍZENÍ ZÁSOB
přispívat k návrhu a realizaci postupů efektivního řízení zásob
vypočítávat požadovanou úroveň zásob
oceňovat aplikaci informační technologie do efektivního řízení zásob
PÉČE O DODAVATELE
evidovat údaje o dodavatelích a subdodavatelích a jejich produktech
vyhodnocovat kvalitu dodavatelů a produktů
ŘÍZENÍ ZMĚN
identifikovat potřebu změny
shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení
hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření
ŘÍZENÍ KVALITY
vytvářet podmínky pro kvalitní práci
užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality
definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality
určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality
pomáhat jednotlivcům v přijímání firemních zásad řízení kvality
kontrolovat dodržování zásad a předpisů systému řízení kvality
přijímat systémový přístup k problémům řízení kvality
vysvětlovat význam a důsledky trendů kvality v denní práci jednotlivců
ŘÍZENÍ PROJEKTŮ
plánování a příprava projektu
řízení realizace projektu
vyhodnocení projektu
nástroje na podporu řízení projektu
MARKETING
rozumět, co je to trh a tržní přístup
chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka
využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti
PŘÍPRAVA, ŘÍZENÍ A UZAVÍRÁNÍ OBCHODŮ
náležitosti obchodní smlouvy
rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy
znalost trhu
znalost zákazníka
sjednání obchodní schůzky
řízení obchodní schůzky
uzavření obchodu
řešení námitek
vyjednávání
PÉČE O ZÁKAZNÍKA
identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky
určovat a dohadovat požadavky zákazníků
vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka
vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka
zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazníkem podle vysokých standardů
EFEKTIVITA V KANCELÁŘI
dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří
účastnit se auditů a šetření
rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie
PORADY
připravovat se na účast v poradě
získávat více užitku z účasti na poradě
organizovat a řídit poradu
VZTAHY MEZI DODAVATELI A ODBĚRATELI, MEZI FIRMOU A ODBORY
vztah dodavatel – odběratel (v čase, v kvalitě apod.)
popisovat podstatu a rozsah průmyslových vztahů (podnik vers. odbory)
vysvětlovat, jak odbory a vedení řeší vzniklé problémy
podporovat dobré vztahy na pracovištích
OCHRANA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
vysvětlovat hlavní myšlenky zákonů o životním prostředí
identifikovat vlastní možnosti a možnost týmu v ochraně životního prostředí
pomáhat svému týmu hrát pozitivní roli v ochraně životního prostředí
POHLEDÁVKY
prevence pohledávek
řešení pohledávek
vymáhání pohledávek