Poznání trhu – situační analýza
V-Studio provádí spolu s Vámi činnosti od analýzy trhu přes stanovení taktiky a strategie příležitostí na trhu až po stanovení požadavků na zaměstnance obchodního úseku, jejich zajištění, výběr, vzdělávání, hodnocení, motivaci.
Spolu se zákazníky vyhodnocuje pravidelně prodejní úspěšnost a upravuje ji dle potřeb firmy, trhu.
Zavádí spolu se zákazníky procesy obchodní práce, provádí společnou přípravu marketingových a obchodních plánů spolu se znalostí vytváření projektového řízení.
Zavádí opatření k vlastnictví trhu.
Zpracování témat se upravuje na základě konzultace se zákazníkem.
Podrobnější informace
PR01 SYSTÉMY PLÁNOVÁNÍ
- chápat podstatu a smysl plánování
- chápat význam a smysl strategických, taktických a dalších plánů
- stanovovat cíle
PR02 PLÁNOVÁNÍ PRÁCE
- stanovovat a aktualizovat pracovní cíle pro jednotlivce
- rozhodovat o pracovních metodách
- plánovat činnosti jednotlivců vedoucí k cíli
PR03 METODY ROZHODOVÁNÍ
- přistupovat k rozhodování systematicky a s rozmyslem
- jednotlivé možnosti volit až po pečlivém rozboru jejich možných následků
- realizovat svá rozhodnutí a učit se z vlastních chyb
- dělat účinná rozhodnutí
- aktualizovat cíle pro jednotlivce a týmy
PR04 KULTURA FIRMY
- připravit kulturu firmy
- chápat a prosazovat kulturu firmy
- udržovat a zlepšovat provoz v souladu s požadavky kvality, funkční specifikace a pracovních vztahů zaměstnanců
PR05 ORGANIZACE PRÁCE
- příprava organizace práce - podmínky
- rozdělovat práci jednotlivcům a ohodnotit jejich možnosti vůči cílům
- realizovat a hodnotit změny ve výrobcích a službách
PR06 ŘÍZENÍ V PRÁCI
- znát a umět vysvětlovat organizační struktury a systémy podniku
- znát a zdokonalovat pracovní vztahy mezi jednotlivci, různými skupinami a zákazníky
- efektivněji pracovat na své pozici v organizaci, znát možnosti svého služebního postupu
- řízení = řízení lidí
- systém v řízení
PR07 KONTROLA PRÁCE
- znát základy kontrolních systémů a zapojit je do kontroly práce
- využívat užitečné postupy ke kontrole průběhu práce, materiálu, kvality a pracovních metod
- znát principy kontroly
PR08 ZVYŠOVÁNÍ PRODUKTIVITY
- rozumět významu a důležitosti produktivity
- vytvářet a udržovat nezbytné podmínky pro zvýšení produktivity
- pomáhat zlepšení produktivity pracovních jednotlivců
- jaké jsou různé výpočty
PR09 ZLEPŠOVÁNÍ VÝROBKŮ A SLUŽEB
- stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím
- neustálé zjišťování možností ke zlepšení
- hodnotit užitek a nevýhody nabízených změn
- projednávat a dohodnout se na uvedení změn
- odůvodňovat návrhy na výdaje ke zlepšení výrobků a služeb
- vyjednávat a dohadovat rozpočet na zlepšení
PR10 ŘEŠENÍ PROVOZNÍCH PROBLÉMŮ
- volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat
- shromažďovat všechny odpovídající údaje
- analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry
- psát zprávu a udělat doporučení
PR11 ŘÍZENÍ SKLADŮ
- přispívat k návrhu a organizaci skladu s cílem dosáhnout maximální efektivity
- rozumět a aplikovat systém dokumentace na regulaci a evidenci skladových vstupů a výstupů
- přispívat k řízení nákladů minimalizací “ležáků” a snížením ztrát ve skladech
PR12 SYSTÉMY ŘÍZENÍ ZÁSOB
- přispívat k návrhu a realizaci postupů efektivního řízení zásob
- vypočítávat požadovanou úroveň zásob
- oceňovat aplikaci informační technologie do efektivního řízení zásob
PR13 PÉČE O DODAVATELE
- evidovat údaje o dodavatelích a subdodavatelích a jejich produktech
- vyhodnocovat kvalitu dodavatelů a produktů
PR 14 ŘÍZENÍ ZMĚN
- identifikovat potřebu změny
- shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení
- hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření
PR15 ŘÍZENÍ KVALITY
- vytvářet podmínky pro kvalitní práci
- užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality
- definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality
- určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality
- pomáhat jednotlivcům v přijímání firemních zásad řízení kvality
- kontrolovat dodržování zásad a předpisů systému řízení kvality
- přijímat systémový přístup k problémům řízení kvality
- vysvětlovat význam a důsledky trendů kvality v denní práci jednotlivců
PR16 ŘÍZENÍ PROJEKTŮ
- plánování a příprava projektu
- řízení realizace projektu
- vyhodnocení projektu
- nástroje na podporu řízení projektu
PR17 MARKETING
- rozumět, co je to trh a tržní přístup
- chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka
- využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti
PR18 PŘÍPRAVA, ŘÍZENÍ A UZAVÍRÁNÍ OBCHODŮ
- náležitosti obchodní smlouvy
- rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy
- znalost trhu
- znalost zákazníka
- sjednání obchodní schůzky
- řízení obchodní schůzky
- uzavření obchodu
- řešení námitek
- vyjednávání
PR19 PÉČE O ZÁKAZNÍKA
- identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky
- určovat a dohadovat požadavky zákazníků
- vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka
- vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka
- zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazníkem podle vysokých standardů
PR20 EFEKTIVITA V KANCELÁŘI
- dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří
- účastnit se auditů a šetření
- rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie
PR21 PORADY
- připravovat se na účast v poradě
- získávat více užitku z účasti na poradě
- organizovat a řídit poradu
PR22 VZTAHY MEZI DODAVATELI A ODBĚRATELI, MEZI FIRMOU A ODBORY
- vztah dodavatel – odběratel (v čase, v kvalitě apod.)
- popisovat podstatu a rozsah průmyslových vztahů (podnik vers. odbory)
- vysvětlovat, jak odbory a vedení řeší vzniklé problémy
- podporovat dobré vztahy na pracovištích
PR23 OCHRANA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
- vysvětlovat hlavní myšlenky zákonů o životním prostředí
- identifikovat vlastní možnosti a možnost týmu v ochraně životního prostředí
- pomáhat svému týmu hrát pozitivní roli v ochraně životního prostředí
PR24 POHLEDÁVKY
- prevence pohledávek
- řešení pohledávek
- vymáhání pohledávek