Sahifa fully responsive WordPress News, Magazine, Newspaper, and blog ThemeForest one of the most versatile website themes in the world.

Řízení v personalistice

Zpracování témat se upravuje na základě konzultace se zákazníkem

Ukázky témat vzdělávání, která pro Vás provedeme.
  • Personalistika v akci
  • Personální plánování
  • Nábor a výběr zaměstnanců
  • Zařazení a trénink zaměstnanců
  • Pracovní výkon – motivace, mzda
  • Autorita vedoucího – získání, udržení
  • Řízení a vedení zaměstnanců
  • Budování, stabilizace týmu a jeho vedení
  • Příprava hodnocení zaměstnanců
  • Hodnocení zaměstnanců
  • Zaměstnanci a pracovní právo
  • Vztahy ve společnosti
  • Zdraví a bezpečnost při práci
  • Řízení času – Time Management
  • Delegování
  • Příprava na změny
  • Řešení problémů
  • Plánování
  • Prevence proti stresu, efektivní odpočinek a relaxace a Řízený behaviorální přijímací pohovor
  • Vyhledávání a výběr vhodných osob na určité funkce, profese
  • Organizace konferencí, sympózií
  • Analýza problémových situací a krizový management

  • Podrobnější informace

    PERSONALISTIKA V AKCI
  • chápat své místo v přípravě náboru a výběru, umístění, zapracování a rozvoji pracovníků
  • rozumět práci personálních a školících specialistů
  • PLÁNOVÁNÍ PERSONÁLU
  • definovat budoucí požadavky na zaměstnance (kvalifikace, počet, časový horizont)
  • definovat požadavky na zajištění kvalitních zaměstnanců (požadavky pracovní pozice)
  • popisovat náklady na nábor, výběr, výcvik, mzdy zaměstnanců
  • NÁBOR A VÝBĚR ZAMĚSTNANCŮ
  • chápat principy náboru a výběru zaměstnanců
  • rozumět svojí roli v systému náboru a výběru
  • připravovat se na rozhovor a vést výběrový rozhovor
  • účastnit se při rozhovorech a výběrových procesech
  • posuzovat vhodnost uchazeče vzhledem k požadavkům týmu a podniku
  • plánovat a realizovat dobrá nástupní schémata ve svém oddělení
  • ZAŘAZENÍ A ZÁCVIK
  • znát podstatu a podmínky zařazování zaměstnanců
  • připravovat program úvodní přípravy a pracovní zkušenosti zaměstnanců
  • LIDSKÉ FAKTORY PRACOVNÍHO VÝKONU
  • rozumět chování zaměstnanců
  • identifikovat faktory, které lidi motivují a faktory, které lidi nemotivují
  • znát a využívat pracovní a výkonovou motivaci
  • poznat přínosy, které na pracoviště přináší ocenění výkonu
  • chápat význam osobní profesní orientace a očekávání zaměstnance
  • odhalovat zdroje loajality s firmou a příčiny vnitřní výpovědi zaměstnanců
  • ÚLOHA AUTORITY VEDOUCÍHO
  • vědět, co je autorita, jak se získává a používá na pracovišti
  • znát zdroje vůdcovské autority a budovat vlastní autoritu
  • používat autority ve prospěch pracovního týmu a organizace
  • VEDENÍ ZAMĚSTNANCŮ
  • hodnotit vlastní vůdcovské kvality a potenciál a přizpůsobit jej vedeným jednotlivcům
  • radit podřízeným
  • radit se s podřízenými
  • VEDENÍ TÝMU
  • znát a rozvíjet manažerské dovednosti potřebné k vedení týmu
  • zjišťovat potřeby pro sestavení a motivaci pracovních týmů a jejich členů
  • vytvářet pracovní týmy
  • zvyšovat jejich výkonnost plánováním a výcvikem
  • rozvíjet potenciál jednotlivců pro týmovou práci
  • vést skupinové diskuse ke společnému řešení problémů a rozhodování
  • přispívat do diskusí k řešení problémů
  • hodnotit práci týmu a navrhovat proces rozvoje
  • efektivně vést tým
  • PŘÍPRAVA HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ
  • definovat vlastní roli v systému hodnocení na pracovišti
  • chápat přínosy, které ocenění zaměstnanců přináší na pracoviště
  • určovat kriteria výkonnosti zaměstnanců
  • posuzovat perspektivu možného rozvoje zaměstnanců
  • stanovovat cíle a cesty profesního rozvoje zaměstnanců
  • HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ
  • řídit pravidelné plánování schůzek pro hodnocení zaměstnanců
  • plánovat, připravovat efektivní hodnotící rozhovory
  • vést hodnotící rozhovory
  • vyhodnocovat informace získané při rozhovoru
  • poskytovat konstruktivní zpětnou vazbu pro hodnoceného
  • ZAMĚSTNANOST A PRACOVNÍ PRÁVO
  • znát práva a povinnosti podniku a zaměstnanců plynoucí ze zákoníku práce
  • znát možnosti a podmínky pracovního přeložení
  • znát podmínky rozvázání pracovního poměru a výpovědi
  • vysvětlovat pracovní smlouvu a jak může být změněna
  • VZTAHY VE SPOLEČNOSTI
  • vytvářet a udržovat důvěru podřízených, poskytovat jim podporu
  • vytvářet a udržovat důvěru a podporu bezprostředního nadřízeného
  • vytvářet a udržovat dobré vztahy s kolegy
  • zajišťovat a minimalizovat příčiny konfliktů
  • řešit disciplinární problémy čestnou a správnou cestou
  • zavádět disciplinární procedury a postupy řešení stížností
  • ZDRAVÍ A BEZPEČNOST
  • znát nejdůležitější právní opatření vztahující se k ochraně zdraví a bezpečnosti
  • vysvětlovat svoje povinnosti a zodpovědnost za zdraví a bezpečnost, totéž u svých spolupracovníků
  • demonstrovat nějaká praktická hlediska bezpečnosti
  • nabízet myšlenku bezpečnosti jejich týmům
  • vysvětlovat některé právní aspekty a aspekty disciplinárních procedur spojených s bezpečností
  • hrát aktivní roli při pomáhání svému pracovnímu týmu udržet zdraví a bezpečnost
  • ŘÍZENÍ ČASU
  • identifikovat cesty lepšího využití pracovního dne lepším řízením času
  • analyzovat problém řízení času a hledat nejlepší řešení
  • DELEGOVÁNÍ
  • předcházet problémům při delegování
  • delegovat efektivně
  • PŘÍPRAVA NA ZMĚNY
  • identifikovat síly, které způsobují změny
  • předpovídat a rozeznat reakce na změnu
  • překonávat odpor ke změnám
  • vytvářet atmosféru, v níž je změna přijata nebo dokonce přivítána
  • ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
  • řešit problémy aplikováním vhodných technik a osvojením si vhodného přístupu
  • osvojit si generování nových myšlenek při řešení problémů
  • zdokonalovat dovednosti své i svého týmu pro řešení problémů
  • PLÁNOVÁNÍ PROFESNÍ KARIÉRY a PREVENCE STRESU A RELAXACE
  • stres v lidském životě
  • stres v organizaci
  • náročné, zátěžové a konfliktní situace
  • diagnóza stresu (zdroje, příznaky, mechanismy obrany)
  • antistresová ochrana a relaxace metodika chování v situacích ohrožení
  • Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Nerozumím, chci více informací.

    Využívání souborů cookie
    Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější.
    Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb a k ochraně vašich dat.

    Zavřít