Sahifa fully responsive WordPress News, Magazine, Newspaper, and blog ThemeForest one of the most versatile website themes in the world.

Vzdělávací činnost – pro státní správu

Vzdělávací činnost – pro státní správu

Oblasti (témat) kurzů určených pro pracovníky ve veřejné správě:

  • Vstupní vzdělávání dle zák. 312/2002
  • Vzdělávání vedoucích úředníků dle zák. 312/2002
  • Marketing měst a obcí
  • Psychologická diagnostika
  • Výběr pracovníků
  • Personalistika
  • Příprava a prezentace projektů
  • Ekonomika práce
  • Krizové řízení a plánování
  • Obchod a ekonomika
  • Účetní a auditorské činnosti
  • Zavádění procesního řízení v organizaci
  • Týmová analýza
  • Krizové komunikace

Výcvik provádíme především pro:

  • Vedoucí úředníky ÚSC
  • Nové úředníky ÚSC
  • Pracovní týmy
  • Vedoucí personálního oddělení
  • Volené zastupitele
  • Pracovníky Policie ČR a městské policie
  • Pracovníky finančních ředitelství
  • Pracovníky škol a školských zařízení
  • Dále uvádíme několik příkladů obsahů nabídek vzdělávání pracovníků ve veřejné správě:

Východiska a cíle programu vzdělávání referentů úřadu města na téma „Zvládání krizových situací“.

  • Pro výkon pracovní pozice pracovníka ÚSC se stává klíčovým zvládání situací, ve kterých musí prosadit cíle a úkoly na svém pracovišti, důsledně sledovat procesy jejich zvládání, porušení standardů, porušení pracovní morálky či dokonce poškození image úřadu v očích veřejnosti.
  • Seminář proto bude sledovat cíle jak v oblasti vzdělávací (předání nových poznatků o povaze krizí a metod jejich zvládání), tak v oblasti postojové (zvolení adekvátního přístupu ke svým partnerům v problémové situaci).
  • Výstupem semináře bude ve směru k účastníkům jednoznačné definování povahy a postupů v obtížných a krizových situacích v jednání s lidmi na pracovišti, ve směru k zadavateli pak definování silných a slabých míst jednotlivých účastníků v přístupu k těmto situacím.

Metody práce:

  • část kurzu bude mít povahu výkladu a následné skupinové rozpravy o praktické poloze jednotlivých zásad prezentovaných během kurzu
  • část kurzu bude tréninková, s rozborem inscenovaných modelových situací
  • jednotlivým účastníkům bude na místě poskytnuta zpětná vazba, zadavateli (pouze v případě zájmu) do čtrnácti dnů po skončení kurzu
  • každý účastník obdrží osvědčení o absolvování školených témat

Program pro realizaci akreditovaného vzdělávání pro vedoucí ÚSC (podle zák. 312/2002 Sb.).

  • Obecný úvod do managementu s ohledem na specifika veřejné správy
  • Orientovat vedoucí pracovníky v problematice řízení, ujasnit terminologii a vytvořit základní logickou strukturu studia.
  • Stanovování cílů, plánování, organizace a kontrola
  • Rozbor nástrojů řízení a plánování, hledání optimálního systému řízení a organizování vlastní činnosti i činnosti druhých.
  • Tvorba projektů a jejich hodnocení
  • Zvládnutí metodiky obsahové i formální přípravy projektů. Osvojení metod evaluace projektů.
  • Komunikace s veřejností, Public Relations, marketing
  • Prosadit aktivní utváření image manažera i instituce, naučit řídit komunikaci s veřejností, vysvětlit základy marketingu.
  • Vnitřní a vnější informace ve veřejné správě
  • Připravit základní postupy pro schopnost vytváření a řízení informačních procesů, získat informace o přehledu dat o veřejném sektoru, vytvořit schopnost aktivně chránit informace před zneužitím.
  • Regionální politika EU
  • Naučit manažery využívat informace o regionální politice EU pro plánování rozvoje a zvyšování úrovně regionů. Vytváří předpoklad pro chápání prosazování regionálního rozvoje jako stěžejní oblasti práce veřejné správy v ČR.
  • Utváření, motivování a vedení týmů
  • Vést manažery k aktivní personální práci, orientovat je na efektivní komunikaci uvnitř týmu a procvičit hlavní manažerské dovednosti pro vedení týmů.

Dále můžeme nabídnout aktivity z oblastí:

  • Personální práce
    (přijímání zaměstnanců, adaptace zaměstnance, motivace jednotlivců i týmu, hodnocení zaměstnanců apod.)
  • Procesního řízení
    (řízení jednotlivců i týmů, vytváření a hodnocení procesů, optimalizace systému řízení)
  • Vedení jednotlivců i týmů
    (vedení porad, pohovorů se zaměstnanci, koučink, sociální komunikace na pracovišti)
  • Řízení rizik, krizové plánování
    (krizový management, řešení krizí, komunikační modely, krizové plánování, krizové a rizikové situace)
  • Vytváření projektů
    (vytváření projektů a jejich struktura, obsahové a formální aspekty projektování)
Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Nerozumím, chci více informací.

Využívání souborů cookie
Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější.
Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb a k ochraně vašich dat.

Zavřít