Sahifa fully responsive WordPress News, Magazine, Newspaper, and blog ThemeForest one of the most versatile website themes in the world.

Poznání trhu – situační analýza

V-Studio provádí spolu s Vámi činnosti od analýzy trhu přes stanovení taktiky a strategie příležitostí na trhu až po stanovení požadavků na zaměstnance obchodního úseku, jejich zajištění, výběr, vzdělávání, hodnocení, motivaci.
Spolu se zákazníky vyhodnocuje pravidelně prodejní úspěšnost a upravuje ji dle potřeb firmy, trhu.
Zavádí spolu se zákazníky procesy obchodní práce, provádí společnou přípravu marketingových a obchodních plánů spolu se znalostí vytváření projektového řízení.
Zavádí opatření k vlastnictví trhu.

Zpracování témat se upravuje na základě konzultace se zákazníkem.


Podrobnější informace

PR01 SYSTÉMY PLÁNOVÁNÍ

  • chápat podstatu a smysl plánování
  • chápat význam a smysl strategických, taktických a dalších plánů
  • stanovovat cíle

PR02 PLÁNOVÁNÍ PRÁCE

  • stanovovat a aktualizovat pracovní cíle pro jednotlivce
  • rozhodovat o pracovních metodách
  • plánovat činnosti jednotlivců vedoucí k cíli

PR03 METODY ROZHODOVÁNÍ

  • přistupovat k rozhodování systematicky a s rozmyslem
  • jednotlivé možnosti volit až po pečlivém rozboru jejich možných následků
  • realizovat svá rozhodnutí a učit se z vlastních chyb
  • dělat účinná rozhodnutí
  • aktualizovat cíle pro jednotlivce a týmy

PR04 KULTURA FIRMY

  • připravit kulturu firmy
  • chápat a prosazovat kulturu firmy
  • udržovat a zlepšovat provoz v souladu s požadavky kvality, funkční specifikace a pracovních vztahů zaměstnanců

PR05 ORGANIZACE PRÁCE

  • příprava organizace práce - podmínky
  • rozdělovat práci jednotlivcům a ohodnotit jejich možnosti vůči cílům
  • realizovat a hodnotit změny ve výrobcích a službách

PR06 ŘÍZENÍ V PRÁCI

  • znát a umět vysvětlovat organizační struktury a systémy podniku
  • znát a zdokonalovat pracovní vztahy mezi jednotlivci, různými skupinami a zákazníky
  • efektivněji pracovat na své pozici v organizaci, znát možnosti svého služebního postupu
  • řízení = řízení lidí
  • systém v řízení

PR07 KONTROLA PRÁCE

  • znát základy kontrolních systémů a zapojit je do kontroly práce
  • využívat užitečné postupy ke kontrole průběhu práce, materiálu, kvality a pracovních metod
  • znát principy kontroly

PR08 ZVYŠOVÁNÍ PRODUKTIVITY

  • rozumět významu a důležitosti produktivity
  • vytvářet a udržovat nezbytné podmínky pro zvýšení produktivity
  • pomáhat zlepšení produktivity pracovních jednotlivců
  • jaké jsou různé výpočty

PR09 ZLEPŠOVÁNÍ VÝROBKŮ A SLUŽEB

  • stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím
  • neustálé zjišťování možností ke zlepšení
  • hodnotit užitek a nevýhody nabízených změn
  • projednávat a dohodnout se na uvedení změn
  • odůvodňovat návrhy na výdaje ke zlepšení výrobků a služeb
  • vyjednávat a dohadovat rozpočet na zlepšení

PR10 ŘEŠENÍ PROVOZNÍCH PROBLÉMŮ

  • volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat
  • shromažďovat všechny odpovídající údaje
  • analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry
  • psát zprávu a udělat doporučení

PR11 ŘÍZENÍ SKLADŮ

  • přispívat k návrhu a organizaci skladu s cílem dosáhnout maximální efektivity
  • rozumět a aplikovat systém dokumentace na regulaci a evidenci skladových vstupů a výstupů
  • přispívat k řízení nákladů minimalizací “ležáků” a snížením ztrát ve skladech

PR12 SYSTÉMY ŘÍZENÍ ZÁSOB

  • přispívat k návrhu a realizaci postupů efektivního řízení zásob
  • vypočítávat požadovanou úroveň zásob
  • oceňovat aplikaci informační technologie do efektivního řízení zásob

PR13 PÉČE O DODAVATELE

  • evidovat údaje o dodavatelích a subdodavatelích a jejich produktech
  • vyhodnocovat kvalitu dodavatelů a produktů

PR 14 ŘÍZENÍ ZMĚN

  • identifikovat potřebu změny
  • shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení
  • hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření

PR15 ŘÍZENÍ KVALITY

  • vytvářet podmínky pro kvalitní práci
  • užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality
  • definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality
  • určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality
  • pomáhat jednotlivcům v přijímání firemních zásad řízení kvality
  • kontrolovat dodržování zásad a předpisů systému řízení kvality
  • přijímat systémový přístup k problémům řízení kvality
  • vysvětlovat význam a důsledky trendů kvality v denní práci jednotlivců

PR16 ŘÍZENÍ PROJEKTŮ

  • plánování a příprava projektu
  • řízení realizace projektu
  • vyhodnocení projektu
  • nástroje na podporu řízení projektu

PR17 MARKETING

  • rozumět, co je to trh a tržní přístup
  • chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka
  • využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti

PR18 PŘÍPRAVA, ŘÍZENÍ A UZAVÍRÁNÍ OBCHODŮ

  • náležitosti obchodní smlouvy
  • rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy
  • znalost trhu
  • znalost zákazníka
  • sjednání obchodní schůzky
  • řízení obchodní schůzky
  • uzavření obchodu
  • řešení námitek
  • vyjednávání

PR19 PÉČE O ZÁKAZNÍKA

  • identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky
  • určovat a dohadovat požadavky zákazníků
  • vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka
  • vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka
  • zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazníkem podle vysokých standardů

PR20 EFEKTIVITA V KANCELÁŘI

  • dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří
  • účastnit se auditů a šetření
  • rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie

PR21 PORADY

  • připravovat se na účast v poradě
  • získávat více užitku z účasti na poradě
  • organizovat a řídit poradu

PR22 VZTAHY MEZI DODAVATELI A ODBĚRATELI, MEZI FIRMOU A ODBORY

  • vztah dodavatel – odběratel (v čase, v kvalitě apod.)
  • popisovat podstatu a rozsah průmyslových vztahů (podnik vers. odbory)
  • vysvětlovat, jak odbory a vedení řeší vzniklé problémy
  • podporovat dobré vztahy na pracovištích

PR23 OCHRANA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ

  • vysvětlovat hlavní myšlenky zákonů o životním prostředí
  • identifikovat vlastní možnosti a možnost týmu v ochraně životního prostředí
  • pomáhat svému týmu hrát pozitivní roli v ochraně životního prostředí

PR24 POHLEDÁVKY

  • prevence pohledávek
  • řešení pohledávek
  • vymáhání pohledávek
Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Nerozumím, chci více informací.

Využívání souborů cookie
Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější.
Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb a k ochraně vašich dat.

Zavřít